Blog!
My job, my bike, my FREEDOM
Cześć! Witaj w moim miejscu, gdzie łączę pracę zawodową z pasją do podróżowania rowerem. Dzielę się tu wiedzą, inspiracjami oraz sposobami na to, jak godzę życie zawodowe z pasją i czerpie radość z codziennych drobiazgów. Dzięki, że tu zajrzałeś! Serdecznie zapraszam do lektury. 🚴♂️
Jak zaplanować katalog produktowy, który sprzedaje – poradnik grafika
Dobrze zaprojektowany katalog produktowy to coś więcej niż zestaw zdjęć i opisów.
Jak dobrze przygotować projekt do druku?
Oto 5 najczęstszych błędów, które poprawiam jako grafik otzeymując plik z drukarni.
Grafiki freelancer
Są trzy rzeczy, które trzeba posiadać żeby ten zawód uprawiać: ciekawość, bogate w bodźce środowisko i wrażliwość emocjonalno-kognitywno-estetyczną". M. Fisher
Pierwszego wrażenia nie zrobisz dwa razy
Projekt logo! Tu rządzą zmysły i komunikacja niewerbalna. Rozum i logika nie mają wiele do powiedzenia. Liczy się czas, pierwszy moment, efekt wow! Właśnie dlatego musisz zadbać o identyfikację wizualną twojej marki.
Rejestracja znaku towarowego
spokojnie... nie jest to takie trudne jak Ci się wydaje.
Czym zajmuje się grafik komputerowy?
Zawód jak każdy inny, a może szczególny? Czym tak naprawdę zajmuje się grafik komputerowy, jak wygląda jego dzień pracy, czego używa i dlaczego wycenia swoją pracę tak, a nie inaczej? Odkrywam sekrety pracy grafika i obalam ...
Zasady projektowania graficznego
...jeżeli ból głowy jest problemem to wczorajsza butelka wina może być problemem problemu. M. Wszołek
Jak zaprojektować dobre logo - 7 najważniejszych zasad
Dobre logo to nie tylko jeden z najistotniejszych elementów identyfikacji wizualnej, ale i jedno z najważniejszych narzędzi marketingowych. Decyduje ono o rozpoznawalności marki, kreuje jej tożsamość i sprawia, że wyróżnia się na tle konkurencji. Aby ...
Projektowanie logo - proces projektowy
Projektowanie logo nie polega wyłącznie na uruchomieniu programu graficznego i wykonaniu projektu. Na powstanie logo składa się cały proces projektowy, a żaden z jego elementów nie powinien być pominięty...
Identyfikacja wizualna firmy - po co jest potrzebna?
Identyfikację wizualną możemy rozumieć jako narzędzie wykorzystywane do kreowania wizerunku firmy oraz budowania spójnej identyfikacji marki przez konsumentów. Odpowiednio opracowane, ujednolicone i konsekwentnie stosowane elementy graficzne tworzą tożsamość uznawaną za profesjonalną i godną zaufania. Ponadto ...











