Identyfikacja wizualna. Marki,
Warszawa, Kraków, Ursus!
Identyfikacja wizualna to pakiet wskazówek pozwalających ujednolicić i kreować strategicznie wybrany wizerunku firmy. Tworzenie i późniejsze wykorzystywanie identyfikacji wizualnej ma na celu budowanie w potencjalnych klientach świadomości marki i ułatwienie jej odróżnienia od konkurencji. Identyfikacja wizualna marki ma ogromne znaczenie zarówno w promocji nowo powstałej firmy, jak i w jednolitym rozwoju działającego już przedsiębiorstwa.
Dzięki spójnej identyfikacji wizualnej firma może zaistnieć w świadomości swojej grupy docelowej, a tym samym z większym prawdopodobieństwem zyskać jej zainteresowanie. W ramach identyfikacji mogę przygotować różne zestawy projektów dostosowanych do potrzeb każdego Klienta. Finalny skład identyfikacji wizualnej zawsze zależy od profilu działalności firmy. Każda marka ma indywidualną ofertę oraz odmienne potrzeby, a ja zawsze staram się słuchać tych potrzeb i działać w zgodzie z celem Klienta oraz ustaleniami między mną a Klientem.
Komunikacja wizualna – podstawowe elementy
Komunikacja wizualna składa się z pakietów materiałów graficznych dopasowanych do specyfiki działania konkretnej firmy. W skład podstawowej identyfikacji wchodzą:
- logo z księgą znaku;
- key visual (klucz wizualny) będący motywem przewodnim przygotowywanych materiałów promocyjnych takich jak ulotki, plakaty i reklamy prasowe, ale wykorzystywanym też do dalszej adaptacji takiej jak wybór motywów zdjęć oraz sposobów ukazywania ludzi i produktów;
- materiały reklamowe takie jak papier firmowy, wizytówki i ulotki;
- elementy wykorzystywane w związku z działalnością w internecie, np. stopki e-mail i grafiki na strony www;
- grafiki na potrzeby gadżetów reklamowych;
- projekty opakowań, metek lub innych materiałów wykorzystywanych w danej branży.
Profesjonalna identyfikacja wizualna dla firmy
Identyfikacja wizualna marki jest podstawą promocji. Raz stworzone materiały będą wykorzystywane przez dłuższy czas, a każdy element identyfikacji musi być atrakcyjny, przemyślany pod kątem kompozycji i wykonany bardzo starannie. W przypadku wymagających projektów komunikacja wizualna może być rozszerzona o elementy np. nawigacji wnętrza biura, a nawet wyglądu budynków, a także o dedykowany krój pisma. Ostatecznie to Klient decyduje, co ma wyróżniać jego firmę.
Cena przygotowania pełnej identyfikacji wizualnej marki jest zależna od wielu czynników wpływających na proces twórczy. Wśród tych czynników należy wymienić między innymi liczbę elementów wchodzących w skład komunikacji, wybraną strategii oraz termin przygotowania grafik. Usługa jest każdorazowo wyceniana indywidualnie.
Zapraszam do kontaktu e-mailowego lub telefonicznego – ustalmy wspólnie wszystkie szczegóły.