+48 509 509 640 | ctwronski@gmail.com
Tomasz Wroński Grafik Komputerowy Logo Tomasz Wroński Grafik Komputerowy Logo

{   oferta   }

 

...marki stają się markowe...

 

Moje doświadczenie w tworzeniu grafiki sprawia, że proponowane przeze mnie rozwiązania to nie tylko nowoczesny design ale, co ważne, skuteczny środek, mogący radykalnie zmienić obraz Państwa marki w oczach potencjalnego konsumenta a co za tym idzie bezpośrednio zwiększyć sprzedaż. Wierze, i mam na to dowody w postaci sukcesów moich klientów, że odpowiednio dobrana strategia komunikacyjna i inteligentny Brand design są jednymi z najlepszych narzędzi nowoczesnego marketingu.

Nie dostaniesz drugiej szansy, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie. Dlatego dobrze zaprojektowane logo (pełnej identyfikacji wizualnej), wizytówka, ulotka, folder, plakat, roll-up, identyfikator czy zaproszenie na konferencję zostaną zapamiętane, zwrócą uwagę odbiorcy i pobudzą go do działania. Podczas tworzenia nowej marki, skupiam się na Twoich korzyściach i potrzebach, a Twój sukces jest moim sukcesem.

 

Czy wiesz, na co zwraca uwagę Twój potencjalny Klient?

90%

Rozpoznaje i zapamiętuje
(logo produktu)

 

71%

Zwraca uwagę na sygnet
(najlepiej złoty z kotkiem :)

 

33%

Zapamiętuje nazwę marki
(najczęściej 6,84 litery)

 

Źródło: Wykorzystanie technik neuro-marketingowych do badań postrzegania opakowań produktów. J. Świda, B. Kabaja, Katedra Opakowalnictwa Towarów, U.E w Krakowie. 2013

 

A czemu kieliszek?!? (...) to indywidualny problem, co kto widzi ale zastanawia :) Jeśli tak, jak ja widzisz %, znaczy jeszcze nic nie jest stracone ;)

 

Wierze w siłę języka obrazu. Tworząc nową markę nadaje mu imię, tworzę formę oraz buduje osobowość, a potem Ty go wychowujesz. Brak dobrej i spójnej identyfikacji firmy to brak możliwości zaprezentowania marki, a tym bardziej jej asortymentu, co w konsekwencji przekłada się na brak pozyskania klientów.

 

Z pełną świadomością i wiedzą mam do zaoferowania.

 

 

Logo

To nic innego, jak graficzny motyw przewodni Twojej firmy. Właściwie przenoszony na inne elementy użytkowe i promocyjne, pomaga ułatwić jej rozpoznawalność. Zlecając mi przygotowanie logo, otrzymujesz podstawową wersję znaku (najważniejszy element), alternatywne wersje znaku (pion, poziom), oraz wszelkie informacje o konstrukcji znaku (jak go „odtworzyć”), polu ochronnym i podstawowym, kolorystyce, typografii, skalowaniu, minimalnym rozmiarze, stosowaniu znaku na różnych tłach oraz niedopuszczalnych modyfikacjach. W cenie podstawowej otrzymasz także projekt wizytówki, papieru firmowego, i stopki e-mail. Zobacz moje zrealizowane projekty logo. Każdy z nich posiada pełną identyfikację.

 

 

Opakowania

Projektując zawsze zadaję sobie pytanie czy sam kupiłbym tak wyglądający produkt? To motywuje do ciągłego ulepszania projektów. W swoim dorobku mam opakowania reklamowe, etykiety dla pojedynczych oraz całych linii produktowych, opakowania SRP ( Shelf Ready Packaging), a także opakowania towarów konsumpcyjnych szybko rotujących oraz pudełka i etykiety produkowane w technologii offsetowej, fleksograficznej i cyfrowej.

 

 

Infografika

Zwiększają atrakcyjność każdego tekstu. A ja chętnie je przygotuję na podstawie przygotowanych przez Ciebie danych - przegadamy je i wspólnie dostosujemy treści do ilustracji, zastanowimy się nad efektem jaki mają osiągnąć, opracujemy nagłówki; znajdziemy porównania. Następnie stworzę Mood Board i zaczniemy go wizualizować.

 

 

Materiały reklamowe

Katalogi, broszury, plakaty, teczki, POSy, Roll-upy... wszystko czego potrzebujesz, by Twoja firma była widoczna i cieszyła się dobrym wizerunkiem. Projektuję wszelkiej maści materiały reklamowe przenoszone na papier różnymi metodami offsetowymi czy sitodrukiem.

 

 

UX, Web Design

Zaprojektowanie strony internetowej, z której będziesz zadowolony to niemałe przedsięwzięcie. Tworzę makietę, strukturę strony, każdy element nawigacji, interaktywność, użyteczność, architekturę informacji, czyli UX ...Słucham Twoich uwag, modyfikuję, nanoszę poprawki aż do skutku, czyli ...Twojej akceptacji.

 

A co, jeśli projekt Ci się nie spodoba?

Wychodzę z założenia, że skoro jesteśmy ludźmi, zawsze dojdziemy do porozumienia. Czasami po prostu ciężko wytłumaczyć swoją wizję w kilku słowach. Mówiąc "kolor zielony", każdy będzie miał inny odcień na myśli, mówiąc "ilustracja", być może będziesz wyobrażał sobie piękne stare ryciny, a ktoś inny obrazki ze Stocka. Aby uniknąć takich nieporozumień zaczynam od rozmowy z Tobą i stworzenia Mood Board'u, czyli zbioru obrazów, tekstów, materiałów, przedmiotów, zdjęć, próbek kolorów, wszystkiego co może oddać klimat zagadnienia, nad którym pracujemy.

 

Zobacz moje portfolio

 

No to...zaczynamy!

Wystarczy kilka słów i jeden e-mail ctwronski@gmail.com bądź telefon 509 509 640 lub pyknięcie w formularz. Jeśli potrzebujesz znaku graficznego, identyfikacji wizualnej lub projektu strony internetowej, najlepiej będzie jeśli prześlesz mi Brief. Kiedy wspólnie ustalimy wymagania i wytyczne do nowego projektu, prześlę Ci precyzyjną ale niezobowiązującą ofertę. Jeśli ją zaakceptujesz, podpiszemy umowę i wspólnie oddamy się magii projektowania.

 

Jestem zainteresowany współpracą!

Napisz do mnie

 

 

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk zgodnie z naszą Polityką prywatności. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczone na Twoim urządzeniu. AKCEPTUJĘ

Tomasz Wroński