grafik komputerowy warszawa - zadzwoń po ofertę +48 509 509 640  |  ctwronski@gmail.com
Grafik komputerowy Warszawa Tomasz Wroński Grafik Komputerowy Logo

Druk, produkcja materiałów reklamowych – Warszawa i okolice

 

...korzystanie z odpowiednich materiałów marketingowych pomoże Ci skutecznie dotrzeć do klienta docelowego i zwiększy wyniki sprzedaży...

 

 

Przypomnij sobie o drukowanych klasykach!

 

Zanim zdecydujesz się przekierować wszystkie swoje działania marketingowe do świata Digital, przemyśl dokładnie swoją decyzję. Druk przechwytuje inną dynamikę marketingu w porównaniu do treści cyfrowych. Materiały drukowane są nadal niezwykle potężnym nośnikiem treści dla marketingu, a badania sugerują, że tak naprawdę druk jest w trakcie wielkiego odrodzenia. W 2017 r. wskaźnik odpowiedzi na marketing drukowany wzrósł o 190%, w stosunku do roku 2016 r. Dzięki przyciągającym wzrok kolorom, ciekawym formatom i wysokiej jakości materiałom możesz zadbać o to, aby Twój wydruk pozostał na czyimś biurku, a nie w koszu!

 

Dlaczego drukować?

Marketing drukowany istnieje od stuleci i co przedziwne, w czasach ery cyfrowej nie tylko utrzymał swoją pozycję, ale nawet ją wzmocnił. Druk jest namacalny - fizyczna forma broszury, przewodnika lub katalogu jest namacalna i trwała, co daje przewagę nad formatami cyfrowymi, które są ulotne i tymczasowe. Nowoczesne wzornictwo korzysta z lepszej technologii druku, wzorów i materiałów, co daje rezultaty naprawdę wysokiej jakości.

Tak więc, w świetle odrodzenia druku, przejrzyjmy się pięciu kluczowym formatom, które powinieneś uwzględnić w swojej strategii marketingowej.

 

Broszury, ulotki, inserty

DL, A5, A4 składana do S lub L jest legendarnym formatem drukowanym i będzie istniała do końca świata. Na pewno nie raz zdałeś sobie sprawę z tego, że zbierasz ulotki, kiedy robiłeś porządki w teczce lub szufladach? Zastanawiałeś się nad tym, dlaczego folder, który otrzymałeś na targach, leży teraz na twoim biurku lub w sali konferencyjnej? Ponieważ akcydensy są jak rzepy ? mają niezłą przyczepność. Sztuką jest natomiast zaprojektowanie wyróżniającej się ulotki, takiej, która znalazła się w obiegu, a nie w koszu.

Kluczem do tworzenia przyciągającej ulotki, jak wszystkich mediów drukowanych, jest design. Dni jaskrawej grafiki w stylu word-art już dawno minęły. Nadszedł czas projektów eleganckich i nowoczesnych, w ciekawym formacie, ilustracjami i typografią w nowym stylu.

 

Foldery, katalogi

Stary dobry katalog był przypominał często książką telefoniczną. Zrobiony był z taniego papieru, miał wyjątkowo cienkie strony i kiepską oprawę graficzną. Nowoczesny katalog jest znacznie mniejszy, atrakcyjnie zaprojektowany i przyciągający wzrok. Potencjalni klienci z pewnością to docenią. Skoncentruj się na jakości, a nie ilości. Zmaksymalizuj wykorzystanie koloru i dobrego papieru, aby mieć pewność, że Twój katalog jest jak ekskluzywny produkt najwyższej jakości.

 

Wizytówki

Bez względu na to, jak dobrze się ma świat cyfrowy, drukowane wizytówki nigdy nie umrą! Są jak klasyczny szwajcarski scyzoryk, mogą reprezentować zarówno osobę, dział, jak i markę. Wizytówki są niezwykle ważne dla każdej formy sieci kontaktów osobistych. Są to jedne z pierwszych treści wymienianych między osobami na targach, spotkaniach, wykładach, seminariach i spotkaniach wszelkiego rodzaju. Estetyka wizytówek jest niezwykle ważna dla wizerunku firmy. Aż 72% osób wciąż ocenia firmę na podstawie wyglądu jej wizytówek. Nowoczesne wizytówki wpisują się minimalistycznego styl graficzny, do którego przywykliśmy dziś w druku.

 

Małe i duże produkcje

 

Posiadam 20 lat doświadczenia w dziedzinie poligrafii i zarządzania drukiem. Oferuję Państwu outsourcing usług poligraficznych, czyli nadzór nad produktem od jego wczesnej fazy - koncepcji i projektu, poprzez proces druku, aż do momentu dostarczenia finalnego produktu.

Ciągle się rozwijam, uczęszczam na szkolenia i konferencje, zdobywając zaufanie i przychylność coraz większej grupy Klientów, którymi są zarówno małe firmy jak i duże korporacje. Spora część moich Klientów, to firmy z Europy Zachodniej, gdzie doceniana jest jakość i konkurencyjność cenowa, ale także kultura prowadzenia biznesu i zaufanie.

Siła nabywcza, którą osiągnąłem przez 20 lat prowadzenia działalności, bardzo korzystnie wpływa na poziom cenowy moich usług, co pozwala generować duże oszczędności. Jestem znaczącym partnerem dla moich podwykonawców i mogę skuteczniej negocjować upusty na zlecenia, które poprowadzę w Państwa imieniu, pamiętając o najwyższej jakości i terminowości.

Współpracuję wyłącznie z najlepszymi i sprawdzonymi drukarniami na terenie Polski i Europy.

 

Chętnie przygotuję dla Ciebie wycenę!

 

Skontaktuj się ze mną!
Zacznijmy razem coś nowego

Zadzwoń 509 509 640 lub napisz ctwronski@gmail.com

Możesz też od razu wypełnić formularz, który pozwoli na przygotowanie
bezpłatnej wyceny.

Chcę wysłać tę wiadomość, dlatego że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez VRANA Cezary Tomasz Wroński, ul. Bodycha 112 lok. 804, 02-495 Warszawa, NIP 118 004 85 74 | REGON 016276899 w celu obsługi mojego zapytania. Wiem, że w każdej chwili mogę cofnąć moją zgodę.

Prześlij

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk zgodnie z naszą Polityką prywatności. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczone na Twoim urządzeniu. AKCEPTUJĘ