Co mogę dla Ciebie zrobić

 

Branding, rebranding.

Branding to proces kreowania marki, budowania jej rozpoznawalności i pożądanego wizerunku.
Rebranding polega na zmianie obecnego wyglądu i wizerunku marki na nowszy i lepszy.

Pomogę inaczej spojrzeć na Twoją markę, odświeżyć jej wygląd, zmienić postrzeganie.

Co może wchodzić w skład takiej rewitalizacji?
Jak wygląda powstawanie nowej marki?

Naming firm, naming produktów i usług.

Jedną z pierwszych strategicznych decyzji, jaką podejmujesz w marketingu, to nadawnie właściwej nazwy produktowi. 6,84 litery - dokładnie tyle wynosi średnia długość nazwy stu największych marek świata. Dobór odpowiedniej nazwy, obok piktogramu, stanowi ważny element każdej marki, uzupełnia wizualizację czyniąc ją łatwiej postrzeganą/zapamiętywaną w odbiorze.

Mogę stworzyć nazwę firmy, nazwę produktu i usługi, systemy nazewnicze (rodziny nazw),
slogan firmowy, hasło reklamowe.

Logo firmy, znak produktowy.

To narzędzie (nie znaczek graficzny), znak towarowy, za pomocą którego można bezbłędnie zidentyfikować daną markę. Logo jest obecnie jedną z nieodłącznych części marketingu i jest kojarzone z nazwami firm oraz z hasłami reklamowymi. Utożsamia organizację, która pragnie budować silną i bezkonkurencyjną markę.

Projektując logo staram się ująć w nim to, co jest unikalne
dla danego Podmiotu wyrażając jego dobre strony.

Identyfikacja wizualna.

Jak Cię widzą, tak Cię piszą... O dobry wizerunek firmy warto zadbać od początku. Identyfikacja wizualna udziela odpowiedzi na pytania: kim jesteś, jak się zmieniasz, dokąd zmierzasz. Staje się przyjaznym elementem i wyróżnia wśród innych firm o tym samym profilu działalności.

Określam sposób i formę komunikacji z otoczeniem mając na względzie
Twoje rynkowe aspiracje i oczekiwania odbiorców.

Standaryzacja.

Ważnym i ułatwiającym życie elementem wpływającym na ujednolicenie marki jest jej standaryzacja. To ważne, by wszystkie materiały marketingowe, którymi się posługujesz były spójne - ta sama kolorystyka, typografia, sposób użycia znaku graficznego. To banalne jeśli posiadasz system mówiący w prosty intuicyjny sposób. Podaje ścisłe zasady dotyczące zasad umieszczania logo, wybranych kolorów stosowania typografii.

Tworzę zarówno księgi znaku jak i podręczniki marki.

Jesteś zainteresowana/ny napisz do mnie.

 
 

Drobne projekty.
Ulotka, folder, kalendarz etc.

Materiały promocyjne od dziesięcioleci stanowią podstawę komunikacji z klientem – nietrudno zrozumieć dlaczego. Są one niezbędne przy promocji, wyprzedaży, lub innych działań marketingowych. Medium papierowe jest jednym
z najtańszych a jednocześnie bardzo skutecznym elementem działania dzięki któremu możesz dotrzeć do swojego potencjalnego klienta.

Realizuje, wszelkiego typu projekty graficzne – od tych mniejszych, (ulotka, folder, leaflet, plakat, wizytówka)
aż po skomplikowane technicznie i bardzo złożone (np. etykiety, opakowania, etc.).

Jesteś zainteresowana/ny napisz do mnie.

 

 

Strony internetowe.
Strony internetowe to obecnie najbardziej skuteczna reklama firmy. Przyjmuje się że jeśli nie istniejesz w sieci nie ma Cię na rynku. Coś w tym jest. Strony internetowe projektuję zgodnie z aktualnymi trendami. Aby w pełni wykorzystać możliwości współczesnego internetu polecam rozwiązania łączące w sobie:

Projekt funkcjonalny

Makietowanie to etap, w którym wspólnie zastanawiamy się nad przyszłą użytecznością strony. Myślimy o jej funkcjonalnościach i pożądnej zawartości. To punkt wyjścia do rozmowy o koncepcji serwisu.

Projekt graficzny

Znamy założenia. Teraz powstanie część wizualna serwisu, która nada stronie internetowej pożądany i docelowy wygląd.

Wdrożenie

Realizacje na potrzeby Internetu wymagają doskonałej znajomości aktualnych technologii i dużej dbałości o szczegóły. Projekt opieram o rozwiązania technologiczne najbardziej efektywne z punktu widzenia danej realizacji.

 

Modernizacja Twojej strony www

Wszystko kiedyś traci na aktualności. Twój biznes ze względu na wciąż rosnąca konkurencję powinien podążać za zmieniającymi się trendami. Nic trudnego. Wspólnie możemy go odświeżyć, tchnąć w niego życie.

 

System CMS

Każda strona posiada system zarządzania treścią tzw. CMS. Dzięki niemu otrzymasz możliwość aktualizacji strony we własnym zakresie, co znacząco skraca proces zmian na stronie.

 

Jesteś zainteresowana/ny napisz do mnie.

 

 

Print Management.

Proces produkcyjny opieram o outsourcing usług poligraficznych.
Współpracuję ze sprawdzonymi drukarniami w Polsce i za granicą. Optymalnego wykonawcę
lub wykonawców dobieram po dokonaniu analizy zamówienia.

PRINT MANAGEMENT jest nowoczesną sprawdzoną koncepcją outsourcingu zaciągniętą z zagranicznych rynków usług poligraficznych. To po prostu to zarządzanie drukiem w imieniu klienta, która ma na celu optymalizację zakupów materiałów poligraficznych.

Podstawą tego procesu jest outsourcing - wydzielenie ze struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa realizowanego samodzielnie procesu poligraficznego do firmy zewnętrznej. Print management integruje wszystkie składowe części procesu poligraficznego w jednym miejscu, generuje oszczędność czasu i pieniędzy, ogranicza ryzyko
i odpowiedzialność za błędy dostawców oraz zwiększa efektywność projektowania, produkcji i dostaw materiałów poligraficznych oraz reklamowych.

 

Jesteś zainteresowana/ny ofertą napisz do mnie.

 

 

 

Media, społeczności.

Fascynacja mediami społecznościowymi nie chce minąć. Każda szanująca się firma obecnie posiada Fanpage na Fb, Twiter czy Instagramie.

 

Dlaczego serwisy społecznościowe?

Obecnie większość firm, niezależnie od branży, posiada swoją witrynę www, która zwykle ogranicza się do prezentacji firmy i jej oferty. Jednak klienci oczekują czegoś więcej ? interakcji - szczegółów, aktualnych informacji jakie daje social media w ramach mediów społecznościowych. Serwisy społecznościowe to najpopularniejszy rodzaj social media. Dają one zupełnie nową formę komunikacji pomiędzy marką a jej klientami.

Obecność w serwisach społecznościowych pozwala na interakcję, podstawą tej obecności jest dialog z klientami. Przekaz poprzez serwisy społecznościowe jest przede wszystkim dwukierunkowy, szybszy, bardziej aktualny, dostępny dla każdego i tańszy.

 

Co mogę zaoferować

Doradztwo w obszarze wykorzystania odpowiednich narzędzi i platform internetowych w promowaniu Twojego biznesu.

Założenie kanałów komunikacji w wybranych mediach społecznościowych w zależności od potrzeb - Facebook, YouTube, Instagram, Snapchat, LinkedIn, etc.

Zadbanie o identyfikację wizualną Państwa działalności.

Komunikacji w mediach społecznościowych - tworzenie postów, aktywizację obserwatorów, budowanie zaangażowanej społeczności.

Kampanie reklamowe do określonej GD mające na celu sprzedaż.

 

Zapraszam do kontaktu osoby, które chcą wzmocnić wizerunek swojej osoby lub firmy, pozyskać nowych klientów oraz zwiększyć sprzedaż.

Jesteś zainteresowana/ny napisz do mnie.

Chcesz coś zmienić?
Napisz do mnie
 

 

Tomasz Wroński
Graphic Designer,
tworzenie koncepcji wizualnych.

 

Kawa jest dobra na wszystko.
 

 

Kontakt
tel. +48 509 509 640
e-mail ctwronski@gmail.com

 

It's Time to Load
Tomasz Wroński