Szkolenia

 

Poligrafia w marketingu.

Jednodniowy warsztat, przeznaczony dla pracowników działów marketingu różnych branż.

Celem warsztatu jest zapoznanie uczestników z praktycznymi i teoretycznymi zagadnieniami dotyczącymi druku materiałow marketingowych, jak również przygotowania projektu, technik druku ich zastosowania (uświadomienie możliwości i ograniczeń poszczególnych technik drukarskich w celu obniżenia kosztów, oszczędności czasu), uszlachetniania oraz introligatorni oraz sposobu wypracowania skutecznych sposobów komunikacji między działem marketingu, agencją reklamową i drukarnią.

Zakres zajęć obejmuje między innymi:

Podstawowe informacje na temat możliwości aplikacji graficznych.
Pliki graficzne (pdf, ai, jpg, png, tiff) i ich zastosowanie w poligrafii, web.
Rozdzielczość i jej stosowanie.
Paleta kolorow CMYK, Pantone, RGB - zastosowanie.
Podstawowe formaty, media w druku: papier, plastik, szkło.
Podstawowe techniki druku i ich zastosowanie (druk cyfrowy, offsetowy, sitodruk).
Uszlachetnienia druku.
Introligatornia.
Konfekcjonowanie i dystrybucja.
Wspólpraca z agnecją.


Podczas szkolenia otrzymasz pakiet materiałów ułatwiających dalszą pracę.

Jesteś zainteresowana/ny napisz do mnie.

 

 

Praktyczne warsztaty Photoshop,
Illustrator, InDesign.
 

Warsztat indywidualny, skierowany do początkujących i średnio zaawansowanych osób, rozpoczynających swoją przygodę z aplikacjami graficznymi, prowadzących własny biznes np. sklep internetowy, pracowników marketingu, PR, social media.

 

Warsztat ma na celu opanowanie opanowaniu umiejętności wykorzystania aplikacji w takim stopniu, by móc profesjonalnie zajmować się grafiką komputerową. Nauczę Cię biegle posługiwać się programami Photoshop, Illustrator oraz InDesign pakietu Adobe. Zdobędziesz praktyczną i teoretyczną wiedzę na temat zastosowania elementów grafiki rastrowej oraz wektorowej. Będziesz w stanie samodzielnie zaprojektować i przygotowywać do druku ulotki, foldery, znaki graficzne, zdjęcia np. do prezentacji ekranowych. Nabytą wiedzę możesz wykorzystać w pracy w agencji reklamowej, wydawnictwie, działach marketingu, przygotowując atrakcyjne wizualnie projekty.

 

Nauka programów graficznych od podstaw. Zastanowimy się wspólnie w jaki sposób będziemy się uczyć i co tak naprawdę sprawia Ci trudność w zrozumieniu zasad działania programów graficznych. Przemyślimy kwestie techniczne doboru sprzętu (komputera) dla Ciebie, nauczymy się obsługiwać tablet i przystosować go do własnych indywidualnych potrzeb. Przejdziemy przez wszystkie panele ustawień ( wyjaśnię w jaki sposób działają), pogadamy o technikach druku (uświadomienie możliwości i ograniczeń poszczególnych technik drukarskich), przećwiczymy wszystkie narzędzia, pokażę Ci skróty klawiaturowe.

 

Zakres zajęć obejmuje między innymi:

Podstawy pracy w programie (Ai, Ph, InD).
Zasady kompozycji graficznej.
Podstawowe formaty graficzne.
Narzędzia, ich przeznaczenie i ustawienia.
Praca z warstwami (Layers).
Praca z maskami.
Typografia.
Korekcja kolorystyczna fotografii.
Zaawansowany retusz fotografii.
Tworzenie layoutów.
Wykorzystanie filtrów i efektów.
Wstęp do zasady przygotowania grafiki na potrzeby druku i internetu.


Podczas szkolenia otrzymasz pakiet materiałów ułatwiających dalszą pracę.

Jesteś zainteresowana/ny napisz do mnie.

 

 

Podstawy DTP.

Jednodniowy praktyczny warsztat, przeznaczony dla początkujących grafików, przyszłych operatorów DTP.
DTP, przygotowanie techniczne materiałów dla współczesnej poligrafii.

Aby zrozumieć jak działają narzędzia Overprint trzeba też zrozumieć możliwości technik drukarskich. Celem warsztatu jest przekazanie kompleksowej, praktycznej wiedzy na temat DTP. Zrozumienie sposobu zastosowania w sytuacjach produkcyjnych (spad, nadlewka, podlewka, Overprint, big, wykrojnik etc). Omówienie paneli aplikacji graficznych. Kompleksowy indywidulany warsztat obejmuje dwie aplikacje: grafika wektorowa (Ai); skład (InD).

Zakres zajęć obejmuje między innymi:

Podstawowe techniki druku i ich zastosowanie.
Formaty papieru.
CMYK, Pantone a RGB w druku.
Druk cyfrowy, offsetowy, sitodruk.
Sens nadlewek, podlewek i overprint.
Panele Atributes w aplikacjach (Ai, InD)
Uszlachetnienia druku.
Introligatornia.
Cutter - wykrojniki.
Generowanie pdf, poscript.
Wspólpraca z drukarnią.


Podczas szkolenia otrzymasz pakiet materiałów ułatwiających dalszą pracę.

Jesteś zainteresowana/ny napisz do mnie.

Chcesz coś zmienić?
Napisz do mnie
 

 

Tomasz Wroński
Graphic Designer,
tworzenie koncepcji wizualnych.

 

Kawa jest dobra na wszystko.
 

 

Kontakt
tel. +48 509 509 640
e-mail ctwronski@gmail.com

 

It's Time to Load
Tomasz Wroński