Balaena

 

Wyprawy żeglarskie, rejsy morskie i szkoleniowe.

Firma dla której powstał poniższy projekt to Balaena Sp. z o.o. Firma fizycznie istnieje na rynku od listopada 2015 roku. Zajmuje się organizacją jachtowych rejsów morskich. Wszystkie działania firmy są markowane jej nazwą. Armator w przyszłości dopuszcza możliwość organizowania rejsów tematycznych i dodanie do nazwy Balaena drugiego członu, np.: Balaena Sailing Adventyres, Balaena coaching, Balaena kulinarnie.

 

Cel: naming, stworzenie identyfikacji wizualnej prywatnej jednostki żeglarskiej.
W zakres projektu wchodzi: znak graficzny, branding oraz działania social media.

 

Znak graficzny

Nazwa nawiązująca do znanego, budzącego pozytywne skojarzenia ssaka morskiego, jest łatwa do zapamiętania - Balaena to łacińska nazwa wieloryba, walenia. Pomysł wywodzi się z kształtu kadłuba jachtu, który jest duży, masywny, obły i przypomina wieloryba. Logotyp został zaprojektowany w taki sposób, aby połączyć kształty przypominające wieloryba w dolnej części, oraz kształty żagli wraz z banderą w górnej.

Podczas rysowania zastanawiałem się nad symboliką - efekt prawie końcowy...

Logo w pełnej odsłonie i kolorami.

Poczta jachtowa. Projekt pieczątki jachtowej.

O tym, że kartki pocztowe z rejsu można wysyłać ofrankowane znaczkami krajowymi słyszeli wszyscy, że można to robić za darmo z pieczątką jachtu... - niewielu!!! Po przekopaniu stosów informacji na temat listów stemplowanych powstała regulaminowa pieczątka, która zawiadamia poczmistrza, że ma do czynienia z pocztą okrętową.

Rysunek jachtu

Zanim jednak powstała pieczątka... powstał szkic jachtu.

T'shirt

Ulubionym elementem większości ludzi są t-shirty. Są one nie tylko wygodne, ale mogą także stanowić świetną pamiątkę z rejsu.

Media społecznościowe.

Serwisy społecznościowe to obecnie najpopularniejszy rodzaj komunikacji. Umożliwiają one zupełnie nową formę kontaktu pomiędzy firmą (marką), a jej klientami. Obecność w serwisach społecznościowych pozwala na interakcję, a jej podstawą jest dialog. Przekaz jest dwukierunkowy, ale nie tylko (grupy), szybki, zawsze aktualny, obecnie dostępny niemal dla każdego i najtańszy.

Facebook Balaena

Chcesz coś zmienić?
Napisz do mnie
 

 

Tomasz Wroński
Graphic Designer,
tworzenie koncepcji wizualnych.

 

Kawa jest dobra na wszystko.
 

 

Kontakt
tel. +48 509 509 640
e-mail ctwronski@gmail.com

 

It's Time to Load
Tomasz Wroński