Collegium Novum

 

Kursy przygotowawcze do matury. Placówka dydaktyczna.

Firma dla której powstał poniższy projekt to Akademia Maturalna Collegium Novum mieszcząca się w Warszawie. Od 13 lat specjalizuje się w przygotowaniu uczniów szkół średnich do egzaminu maturalnego. Wszystkie działania firmy są markowane jej nazwą.

 

Z Collegium Novum współpracuję od dziesięciu lat. Na samym początku współpracy zostałem poproszony o odświeżenie znaku graficznego. W czasie pacy nad nowym logo Inwestor poprosił o zmianę całej strony wizualnej firmy: www, materiały promocyjne oraz działania social media (FB).

Obecnie jest to mój stały klient.

 

Znak graficzny

Znak powstał w 2005 roku i nadal jest aktualną formą w trendach znaków graficznych. Logo składa się z dwóch członów sygnetu przedstawiający dwie pierwsze literki nazwy - C oraz N i tag line - pełnej nazwy firmy. W związku z ciągłymi problemami związanymi z jednolitym kolorem większości materiałów postanowiłem użyć podstawowych kolorów z gamy CMYK w celu zminimalizowania błędów druku. Dla ujednolicenia wszystkich publikacji została stworzona księga znaku.

 

Logo w pełnej odsłonie i kolorami wersja standard (kolor - B&W).

 

 

 

oraz znak graficzny z tagline jako slogan reklamowy.

 

 

Strona internetowa

 

Strona internetowa to wizytówka firmy. Projekt to nie tylko front-end i wizualne aspekty strony. Ważnym elementem jest też sposób działania serwisu, czyli to czego oglądając stronę nikt nie widzi (back-end). Tu ze względu na dużą ilość danych (dat, przedmiotów, formularzy) powstał bardzo złożony CMS do obsługi panelu administracyjnego i panelu słuchaczy. Strona jest dostępna pod adresem collegium-novum.pl

Plakaty

Przy każdej promocji powstaje plakat informujący. Poniżej ostatnie projekty, z który mogliście się spotkać np. w szkołach średnich w Warszawie.

 

 

 

 

Ulotki

Kilka projektów ulotek.

 

 

Teczka na świadectwo oraz teczka dla kursantów

Teczka dla kursantów Collegium Novum na materiały do zajęć.

 

 

Element "zabezpieczający" świadectwo dystrybuowany na koniec roku szkolnego w liceach.

 

 

 

 

Reklamy prasowe

Reklamy ukazują się w prasach branżowych.

 

 

 

Ścianka wystawiennicza

Media społecznościowe

Facebook to najpopularniejszy rodzaj social media dla młodzieży. Grupa docelowa CN to młodzi ludzie w wieku 19-20 lat. Obecność w serwisach społecznościowych pozwala na interakcję, podstawą tej obecności jest dialog ze słuchaczami. Obecnie profil posiada 3000 polubień.

Facebook Collegium Novum

Chcesz coś zmienić?
Napisz do mnie
 

 

Tomasz Wroński
Graphic Designer,
tworzenie koncepcji wizualnych.

 

Kawa jest dobra na wszystko.
 

 

Kontakt
tel. +48 509 509 640
e-mail ctwronski@gmail.com

 

It's Time to Load
Tomasz Wroński