Burger Truck

 

Food Truck (FT), czyli samochód, w których przygotowuje i sprzedaje się jedzenie.
Pomysł, który przywędrował do nas zza oceanu.

Obecnie mobilna gastronomia jest w USA popularnym i przynoszącym ogromne zyski sposobem na biznes. W Europie FT pojawiły się około 10 lat temu. W Polsce forma początkowo źle kojarzona ze względu na marną jakość jedzenia oferowanego przez budki gastronomiczne. Na polskie drogi Food Trucks wyjechały ok 5 lat temu, ale ich liczba nadal jest nad Wisłą mniejsza, niż w innych krajach europejskich.

 

Cel: stworzenie identyfikacji wizualnej, która będzie odbiegała od „standardów” polskich FT (auto rozpoznawalne z daleka).
W zakres projektu wchodzi: znak graficzny, branding oraz opakowanie produktu Take Away.

 

Znak graficzny

Głównym zadaniem, które otrzymałem było stworzenie mocnego i wyrazistego symbolu oddającego charakter właścicieli, dynamikę działania oraz nawiązujący do amerykańskich restauracji śniadaniowych. Zależało mi na opracowaniu znaku, który będzie nawiązywał do insygnii wypalanych zwierzętom w hodowlach trzody, co nada marce profesjonalnego charakteru.

 

Podczas projektowania powstała także inna wersja projektu logo, która bardzo przypadła do gustu mojemu Klientowi.
Cieszę się że oba projekty spotkały się z dużym zainteresowaniem i są obecnie wymiennie wykorzystywane.

Projekt brandingu samochodu

Kolorystyka samochodu została wybrana w tonacji pomarańczowo - czarnej. Nawiązuje to do charakteru produktu. Bułka - pomarańcz, kolor czarny - mięso, kolor biały nadaje wyrazistości. Kolory w połączeniu są dynamiczne i pełne energii. Te barwy to także rozwiązanie wpisujące się w aktualne trendy projektowe.

Kilka zdjęć gotowego samochodu.

 

 

Jak to nazywał Klient... - produkty do konfekcjonowania :)

Chcesz coś zmienić?
Napisz do mnie
 

 

Tomasz Wroński
Graphic Designer,
tworzenie koncepcji wizualnych.

 

Kawa jest dobra na wszystko.
 

 

Kontakt
tel. +48 509 509 640
e-mail ctwronski@gmail.com

 

It's Time to Load
Tomasz Wroński