{ POS }

...na ladę, półkę, sufit, podłogę i najlepiej jak umie śpiewać

 

Ang. Point of Sale Materials w branży (szczególnie w USA i w Rosji) funkcjonuje również nazwa POP (ang. Point of Purchase), jednak zasadniczo wszystkich wymienionych skrótów używa się wymiennie. Po Polsku, narzędzia wspierające sprzedaż i zwiększające rozpoznawalność marki, potocznie pioesy lub duperele. Pierwsze materiały POS mają ścisły związek z rozwojem sieci handlowych, a tym samym z potrzebą szybkiego zaprezentowania sprzedawanego towaru. Tak naprawdę, obecnie po za internetem i telewizją, to najszybciej docierająca do klientów forma reklamy.

 

 

Według badań (przeprowadzonych przez firmę Mood) dotyczących podejmowania decyzji zakupowych, ponad 2/3 klientów podejmuje decyzje o nabyciu bezpośrednio w miejscu dokonywania w przypadku Kobiet zbrodni ;) (zakupów). To wyraźny sygnał potwierdzający wysoką skuteczność materiałów POS, zwiększają postrzegalność produktu a co za tym idzie to na czym nam najbardziej zależy... sprzedaż.

 

Ale co to jest i jak wygląda.

 

POS to świetny nośnik informacji. Zaletą POS jest szeroka gama dostępnych rozwiązań. Ma to szczególne znaczenie gdy chcemy osiągnąć maksymalny możliwy efekt przy minimalnych nakładach finansowych. Są to materiały reklamowe przeznaczone: na ladę, półkę, sufit, podłogę. Służą do wyeksponowania właściwie każdego rodzaju oferty i wykorzystywane w miejscach o dużym natężeniu ruchu. Najpopularniejsze np. roll-up, ścianka, hanger, wobller, naklejka podłogowa. Poniżej moje pprojekty i produkcje.

 

Projekt roll-up dla firm: Grupa BeWell i Collegium Novum

Projekt ścianki wystawienniczej dla firmy Collegium Novum

 

Posiadam spore doświadczenie w projektowaniu tego typu materiałów. Upraszczając, pomagam dobrze wyglądać dużym i małym firmom w przstrzeni pochodu pierwszomajowego. Co mogę zrobić...

 

Stand, wobbler, stoper, shelf-liner, topper, hanger, dyspenser, owijkę paletową, bociana (pole sign), roll-upa, ściankę, potykacz, naklejkę podłogową i wszystko to co może zauważyć potencjalny klient. Każdy z tych materiałów mogę wykreować, wyprodukować lub przygotować wg. specyfikacji technicznej Twojego producenta. To tylko kwestia decyzji. Reszte doczytam :)

 

A jeśli potrzebujesz logo, infografiki, www, napisz, chętnie pomogę!

Klik i piszesz :)

 

Wierze, że się dogadamy :)

 

 

 

lub pyk i dzwoni:

+48 509 509 640

 

 

 

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że bądą one umieszczone na Twoim urządzeniu. AKCEPTUJĘ