{ Logo & Branding }

...od dzisiaj będziesz Ryszard...

 

Nie zwykły Ryszard ale Ryszard Lwie Serce! Chcąc stworzyć markę musisz nadać jej imię, twarz oraz zbudować osobowość, a potem ją wychować. Tu walczymy o to, aby w prosty sposób, czyli super nazwą, czy znakiem graficznym zostać zapamiętanym. Zarówno design logo, jak i nazwa zajmują równorzędną pozycję. Jedno nie może istnieć bez drugiego.

 

Naming

Jedną z pierwszych, strategicznych decyzji, jaką podejmujesz, to nadanie właściwej nazwy. 6,84 litery - dokładnie tyle wynosi średnia długość nazwy stu wyróżniających się marek świata. Odpowiednia nazwa, obok piktogramu, stanowi kluczowy element każdej marki. Uzupełnia wizualizację, czyniąc ją łatwiejszą do zapamiętania i przyjazną w odbiorze.

 

Logo

Celem stworzenia logo, nie jest zaspokojenie potrzeb estetycznych właściciela firmy, ale budowanie świadomości i tożsamości marki. Dlaczego logo jest tak istotne? Bo to na nie w pierwszej kolejności pada wzrok kontrahenta i to ono wywiera pierwsze wrażenie. Pamiętaj nie będziesz miał drugiej szansy na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia!

 

Branding

Brand jest jednym z kluczowych czynników sukcesu. To nie tylko strona i logo. Marka to język, w którym firma porozumiewa się z konsumentem. Formułując spójny komunikat wizualny, zyskujesz wiarygodność w oczach klientów.

 

Rebranding

Twoja marka jest zbyt "oklepana:? Odnotowujesz spadek wartości marki, wynikający np. ze zmiany trendów na rynku? Rebranding to szansa dla Ciebie! Odśwież markę i znowu przyciągnij klientów! Modyfikacja całości, lub tylko niektórych elementów składowych marki potrafi zmienić wiele.

 

Identyfikacja wizualna

Samo logo to nie wszystko. Bardzo ważne jest to aby było spójne i wszędzie wykorzystywane w taki sam sposób. Otrzymując Księgę Znaku dostajesz kompletny zestaw zasad i uwag dotyczących odpowiedniego układu wszelkich materiałów promocyjnych!

 

 

Właśnie startujesz z nowym projektem? Potrzebujesz logo?
Wybierz pakiet dla siebie.

 

Napisz, chętnie pomogę!

Klik i piszesz :)

 

Wierze, że się dogadamy :)

 

 

 

 

 

 

© 2017 tomaszwronski